Pasaulē, kurā vari būt jebkas, esi pārdrošs. PALLADIUM ir paredzēts tiem, kas pārkāpj atklājumu robežas.
Palladium atstājuši pēdas vēsturē 75 gadus, paliekot darbības centrā un kalpojot drosmīgiem cilvēkiem, kuri uzdrošinās pārveidot mūsu pasauli.
Palladium vienmēr ir uzskatījis, ka tas ļauj un iedvesmo cilvēkus būt atvērtiem un pieņemt apkārtējo pasauli.
U.S. Polo Assn.
„U. S. Polo Assn.“ Ir amerikāņu sporta apģērbu un atpūtas apģērbu ražotājs, kas ir arī vienīgais oficiālais polo sporta partneris Amerikas Savienotajās Valstīs. Šī unikālā partnerība ir atspoguļota visos „U. S. Polo Assn.“ izstrādājumos.
Preču zīmols tika dibināts jau 1890. gadā. Neticami garā vēsture patiesi atspoguļojas tajā, kā „U. S. Polo Assn.“ izstrādā jaunus produktus, respektējot senās tradīcijas un noteikumus, kas izriet no polo sporta. Viss, sākot no krāsām līdz modeļiem, ir rūpīgi pārdomāts un atspoguļo vissvarīgākās šī sporta veida vērtības, tāpēc iegādājoties “U. S. Polo Assns. ”apģērbu, jūs kļūstat par daļu ne tikai no uzņēmuma, bet arī no sabiedrības. “U. S. Polo Assn. ” izgatavo sporta un ikdienas apģērbus vīriešiem un sievietēm, kā arī ir bērnu apģērbu līnija. Turklāt “U. S. Polo Assn. " piedāvā ārkārtīgi plašu apavu un aksesuāru izvēli.
Brütting Co
Brütting ir Vācijas apavu ražotājs, kas atrodas Kūpsā, Bavārijā. GEKA Sport Limited ir daļa no Brütting.
Brütting dibināja apavu modelētājs Eižens Brūtings 1946. gadā, kad viņš Nirnbergā atvēra savu pirmo apavu rūpnīcu.
Brütting ražo apavus daudzās kategorijās: Skriešanas, iekštelpu, modes, komforta, liela izmēra,
trekinga/pārgājienu.
KANGAROOS
Tāpat kā daudzi citi mūžīgie zīmoli, arī "KangaROOS" radās, lai
apmierinātu konkrētas vajadzības. 1979. gadā amerikāņu arhitekts Roberts
Gamms, kurš bija arī aizrautīgs skriešanas trakuma sekotājs, saskārās
ar bieži sastopamu dilemmu: kur likt mājas atslēgas, kad dodies skriet?
Pēc tam, kad viņš katru dienu septiņu jūdžu treniņbraucienos uzdeva šo
jautājumu, beidzot piedzīvoja "Eureka" brīdi. Kurpju sānu kabatā varētu
glabāt atslēgas! Meklējot nosaukumu savam izgudrojumam, Gamms nosauca
savus apavus par "KangaROOS", jo ķenguri ir ātri skrējēji, kas nekad
neskrien atpakaļ. Un tiem ir "kabata", tāpat kā apaviem. "KangaROOS"
izrādījās ideāls zīmola, koncepcijas un produkta trio. Tas radās laikā,
kad skriešanas sportam bija liela tirgus daļa un skrējēji bija izsalkuši
pēc jaunām tehnoloģijām. Toreiz "Nike" iepazīstināja ar Tailwind modeli
ar gaisa amortizāciju, tādējādi aizsākot sacensību starp sporta
zīmoliem par nākamo tehnoloģiju līmeni. "KangaROOS" izvēlējās atšķirīgu
pieeju un 1980. gadā iepazīstināja masas ar īpaši vieglām Combat kedām
ar ķenguru kabatu, kas bija ļoti populāras. Masveida interese sākās, kad
skrējējs Bils Rodžerss uzvarēja Bostonas maratonā ar "KangaROOS"
Combats apaviem un pārspēja savu rekordu. "KangaROOS" ir līderis sporta
un brīvā laika apavu jomā ar ļoti vieglu, polsterētu pēdu. Pateicoties
īpaši elastīgajai zolei, jūsu bērna kāja nejutīs nogurumu. Arī šo apavu
zolītes ir veidotas. "KangaROOS" moto ir "Mēs lecam uz priekšu un nekad
neatgriežamies atpakaļ!"
RIFLE, vēsturiskais Itālijas džinsu zīmols, radies 1958. gadā, ievērojami veicinot džinsu un džinsu kultūras ātrumu Itālijā un Eiropā.
Vienmēr koncentrējoties uz savu unikālo dizainu un perfektu komfortu, šodien RIFLE piedāvā vīriešu un sieviešu apavus,kas ir līdzsvarots cenas un kvalitātes attiecību ziņā, ar neformālu un dinamisku stilu, modernam, ērtam itāļu izskatam.
Lumberjack- radās 1979.gadā,kad uzņēmīgs amatnieks no Veronas, dodas ceļojumā uz Ziemēlameriku, kur viņu aizrauj mežonīgā daba, unikālas vietas ar zaļajām zonām, lieliem kristāliskiem ezeriem un brīnišķīgi kļavu meži. atgriežoties Itālijā, viņs nolēma šo garu un estētiku pārnest zīmolu. Vēl iedvesmojoties no Kanādas reindžeru apaviem, par produktu logo tiek izmantota dubultā kļavas lapa. Kopš tā laika, dubultā kļavas lapa ir zīmola simbols.
2001.gadā Toms Romeo meklēja zīmi, kas palīdzētu izvēliētie starp abām aizraušanām. Tomam ir īpaša vieta, kas ir viņa " laimīgā vieta", kur viņš atrod laiku meditācijai un dabai. Sēžot uz īpašas klints Tahoe ezera krastā, masīvs lācis pēkšni apstājās nelielā attālumā no viņa, brīdi skatījās tieši viņa un nolēma virzīties tālāk bez jebkādas konfrontācijas. Šai maģiskajai pieredzei vajadzēja būt sava veida zīmei, un tā iedvesmoja Tomu meklēt ši tikšanās jēgu. toms drīz vien uzzināja. ka daudzi lāču krustojumu uzskata par veiksmes zīmi un simbolizē spēku. Tomam bija pazudušas visas šaubas, un viņš zināja, ka ši bija iespēja izveidot savu apavu uzņēmumu, kuru logo būs šis lieiliskais dzīvnieks ar nosaukumu BEARPAW, kā cieņu pret viņa nejaušo tikšanos ar šo lāci Tahoe.
Wrangler- iztur amerikāņu brīvību. Tas ir to cilvēku garā, kuri smagi strādā, izklaidējas un atzīst drosmīgu individualitāti. Kā uzņēmums viņi tic stabilām saistībām un neatlaidībai, saskaroties ar šķēršļiem un izaicinājumiem. Visvairāk cienām sevi, viens otru, savu rietumu mantojumu un vidi, kurā dzīvojam.
ELBRUS- ir polijas apģērbu zīmols. Viņu projekta pamatā ir trīs galvenās vērtības: komforts, kvalitāte un stils. Zīmols radīts cilvēkiem, kuri aktīvi un stilīgi pavada savu brīvo laiku.
HI-TEC 1974. gadā dibināja Frenks Van Vezels atbilstoši nosauktajā Shoeburyness ciematā Anglijā. Fenka mīlestība pret sportu lika viņam izveidot novatoriskus,vieglus un ērtus skvoša apavus. Kopš 1974.gada mūsu zoles ir pieskārušās jebkura veida reljefam, sākot no pilsētas ielām līdz kalnu virsotnēm.
Lorem ipsum headerum
Diam quis enim lobortis scelerisque fermentum dui faucibus in ornare quam viverra. Mauris commodo quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar sapien.